FAQ
Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas na hello@plispliz.pl, a my chętnie pomożemy.
Gdzie można znaleźć nas stacjonarnie?
Możecie znaleźć nas:
Warszawa – Butik Cloudmine ul.Paryska 17
Wrocław – Butik piece of k8 ul. Księcia Witolda 43a
W jakim czasie są realizowane zamówienia?
Zamówienia wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania płatności za pomocą kurierów Inpost i DPD. Czas dostawy nie powinien przekroczyć 2 dni roboczych na terenie Polski i 7 dni roboczych na terenie Unii Europejskiej.
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka kurierska na terenie Polski z przedpłatą kosztuje 12,90 zł. Koszt przesyłki w Unii Europejskiej jest obliczany po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kraju dostawy. Jeśli chciałabyś, aby Twoje zamówienie zostało wysłane poza UE skontaktuj się z nami (hello@plispliz.com) w celu indywidualnej wyceny.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Możesz dokonać płatności poprzez system płatności elektronicznych Przelewy24 (przelew, karta płatnicza, Blik) oraz Klarna.
Ile mam czasu na zwrot?
Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Jak zwrócić towar?
Napisz do nas na hello@plispliz.pl z informacją, że chciałabyś zwrócić towar. Wypełnij Formularz odstąpienia od umowy – KLIK
Paczkę odeślij na adres wskazany w formularzu odstąpienia od umowy:
Bożena Krajda
ul.Brukowa 13, 91-341 Łódź
Na zwrot zamówienia masz 14 dni od dnia jego otrzymania. Aby zwrot został zaakceptowany, artykuły muszą być w stanie jakości, w którym do Ciebie dotarły. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane przez plispliz.