FAQ

Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Napisz do nas na hello@plispliz.pl,
a my chętnie pomożemy.

Zamówienia wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania płatności za pomocą kurierów DHL i DPD. Czas dostawy nie powinien przekroczyć 2 dni roboczych na terenie Polski i 7 dni roboczych na terenie Unii Europejskiej.

Wysyłka kurierska na terenie Polski z przedpłatą kosztuje 15 zł. Koszt przesyłki w Unii Europejskiej jest obliczany po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kraju dostawy. Jeśli chciałabyś, aby Twoje zamówienie zostało wysłane poza UE skontaktuj się z nami (hello@plispliz.pl) w celu indywidualnej wyceny.

Możesz dokonać płatności poprzez system płatności elektronicznych PayU (przelew, karta płatnicza) lub za pobraniem.

Jest możliwość odbioru paczki w naszym showroomie przy ul. Kieleckiej 40/23 w Warszawie po uprzednim umówieniu się. Skontaktuj się z nami przed zakupem, aby potwierdzić możliwość odbioru osobistego.

Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Napisz do nas na hello@plispliz.pl z informacją, że chciałabyś zwrócić towar, wypełnij formularz zwrotu, który był dołączony do paczki i odeślij na poniższy adres.

Adrian Zwierzyński ul. Szpitalna 8A lok 5 Warszawa 00-031

Aby zwrot został zaakceptowany, artykuły muszą być w stanie jakości, w którym do Ciebie dotarły. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane przez plispliz.